Handelsbetingelser hos Young//Avenue

Generelle oplysninger

Lagerbixen v/Sabrina Sørensen

Kalmarvej 4

8600 Silkeborg

Telefon: 50868600

CVR nr.: 43083104

Email: shop@youngavenue.dk

Du kan bestille dine varer online og betale med visa/Dankort, MasterCard og Mobilepay. Alle priser hos Youngavenue.dk – på web – adressen https://Youngavenue.dk – er inkl. Moms.

Vi tager ikke kortgebyrer. Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.

 

  • Fortrydelsesret

Youngavenue.dk yder 14 dages fortrydelsesret, gældende fra den dag du modtager dine varer.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter denne dag, du har modtaget din vare. Hvis du bestilt flere forskellige varer i samme køb, men de leveres enkeltvis, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

  • Fragt

GLS Pakkeshop i Danmark lev. Mandag – lørdag (49,00 DKK – Fri fragt på ordre over 500 kr)

Leverer indenfor 1-3 hverdage. Der tages dog forbehold for udsolgte varer og udskudt leveringstid hos vores leverandør.

GLS med omdeling til privat eller erhverv adresse Danmark mandag- fredag (49,00 DKK)

Få leveret din pakke til din hjemmeadresse i Danmark.

 

  • Returnering af pakker fra Young Avenue

Fortryder du dit køb, kan du bestille en retur label, som koster 49,- ved brug og fratrækkes det beløb du skal have retur. Du kan bestille ved at skrive en mail til os på shop@youngavenue.dk.  
Ved ombytning skal du lave en ny ordre og sende den gamle ordre retur.

Ordren skal indleveres i en GLS pakkeshop.

Lagerbixen v/Sabrina Sørensen

Kalmarvej 4

8600 Silkeborg

CVR: 43083104

Bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.

Er der tale om en reklamation, så medsend fyldestgørende information med pakken for at fremme ekspedition. Vedlæg kopi af faktura/ordrebekræftelse. Vi anbefaler, at du benytter GLS returlabel, som du modtager når du har sendt os en mail, når varen sendes retur. På den måde er der mulighed for at spore pakken i systemet, og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til vores returafdeling.

Hvis du ønsker at ombytte eller returnere en vare, skal du være opmærksom på følgende:

    • Varen skal være i original emballage.
    • Varen må ikke have tegn på slid, pletter eller skader, eller lugte af udefrakommende dufte såsom parfume og røg.
    • Derudover skal der være mærker i tøjet, da vi ellers ikke kan sælge varen til ny modtager.
    • Sko skal i deres originale æske og må ikke have tegn på slid, pletter eller lugte af udefrakommende dufte såsom parfume og røg

Varen skal returens i original emballage og i samme stand som ved modtagelsen. Vi anbefaler, at du bestiller en returlabel hos os hvis varen skal sendes retur. Returlabel koster 49,- ved brug og fratrækkes det beløb du skal have retur. Du kan bestille en ved at skrive en mail til os på shop@youngavenue.dk.  
Ved ombytning skal du lave en ny ordre og sende den gamle ordre retur. På den måde er der mulighed for at spore pakken i systemet, og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til vores returafdeling.

  • Tilbagebetaling

Hvis du har betalt dine varer med betalingskort, tilbagebetales beløbet automatisk til dit betalingskort, når returvarer er modtaget

  • Reklamation

Håndtering af reklamation

Vi tjekker altid varen inden vi sender, men desværre kan der ske noget uforudset, eller varen kan have en produktionsfejl.

Hvis du har en reklamation på en vare, skal du hurtigst muligt kontakte os på mailen shop@youngavenue.dk med følgende info:

    • Billede af fejl/mangel
    • Beskrivelse af fejl/mangel
    • Dit ordrenummer

Du har selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Når reklamationen er godkendt, krediteres varen på din faktura. Har du betalt med kreditkort, tilbagebetales beløbet til det anvendte kort.

Vi kontakter dig hurtigst muligt, hvor du får yderligere information om din situation.

Varen sendes til:

Lagerbixen v/Sabrina Sørensen

Kalmarvej 4

8600 Silkeborg

  • Jeg mangler en vare, hvad gør jeg?

Send venligst en skriftlig information til os på shop@youngavenue.dk

  • Klage

Vi håber, at du vil tage kontakt til os, hvis der er noget, der ikke lever op til dine forventninger. Du kan kontakte os via en mail til shop@youngavenue.dk

Vi imødekommer altid vores kunder med et smil uanset hvad din henvendelse drejer sig om, og vi er først tilfredse, når vores kunder er tilfredse.

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan dog til en hver tid indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Kageløsning via www.forbrug.dk

Du kan også henvende sig til den fælles europæiske klageportal, ODR, på http://ec.europa.eu/odr, hvis du bopæl i et EU-land end Danmark.